Minejjan ilk 3 ay kesinlikle önermedi doktorum bende 4. Ayı bekledim.. dediğim gibi o da tamamen organik boyanırken farkı hissediosun zaten hiç bi kimyasal koku bile yok rahatsız eden.. özelliklede kısa tuttuk açıldığı kadar dedik maksat rengi kırılsın.. dediğim gibi hiç bir sıkıntı yaşamadım..