Nunumm1 Kızlar kolestaz şüphem var normalde martta 38. Haftamın sonunda sezeryan olacaktım kolestaz şüphemden dolayı yarın sezeryana alınacağım ortalama 1 hafta erken doğacak . Bu haftalar bebek için riskli haftalar mı küvöze girer mi ?
Hshshzgsghzhshs Nunumm1 girmez Allah’ın izniyle haftaniz gayet iyi ben 35+0 da doğum yaptım şuan kızım 25 günlük oldu
Atlasin-Annesi Kolestaz şüphesinden dolayı mı erken alınıyor? Nasıl bir kalıntı bu benim de parmağımın içi kaşınıyor baloncuk baloncuk oldu