Mrvemr3449 mastıt olsun Büyük ihtimalle sık sık sağ ve göğsünü boşalt Baktın ki büyüyor ya da fazlalaşıyor ya da kızarıyor hemen doktora git ilaç tedavisine başlat Yoksa çok ilerleyince ağır sıkıntı oluyor bende de öyle vardı ben üstüne düşmedim bilmiyorum sonrasında kızardı şişti büyüdü Doktora gittim mastıtmış Tedaviye başladı. Bol da olsa ilerleme gördüğünden doktora koş ayrıca çok ağır 3kere mastıt oldum Ateş üşüme hiçbir şey yaşamadım bana cahiller dedi ki ateş olur üşüme olur öyle bir şey yokmuş o olmadan da oluyormuş