Kızlar bebegim oldu acemi bir anneyim, disari ciktigimizda biberona koyuyorum ılık su tabi bebek acıkana kadar soğuyor. Bende Stanley termos almaya karar verdim o sekilde yapacagim mamayı artık. Şuan tam da indirimler varya heryer de nereden alabilirim acaba isimi görecek uygun fiyatlı ya da indirimli 🙏🏻🩷