ozgerbas üzülme canım bende sabah yaptım test negatif çıktı yarın regl günüm 1 hafta dir kasıklarım ağrıyor ve göğüslerim çok şişti normalde regl günume yaklaşınca böyle olmuyordu bakalım 1 hafta da bekleyim belki geç döllenme olduğu için çıkmamıştır hakkımda hayırlı olsun sıkma canını 🥰