aleynaozalpp14 Kızlar 28+3 haftalık hamileyim ilk gebeliğim bazen alt karnıma ağrı giriyor normal mi bu sizce kramp şeklinde saniyelik
aleynaozalpp14 Serap09 o ne demek oluyor ilk gebeliğim o yüzden bilemiyorum yarın doktor randevum var bakalım ne diyecek bi önceki kontrolüm iki hafta önceydi doktor çok güzel herşey demişti rahim agzı kapalı falan da diyordu
Serap09 aleynaozalpp14 yani 28. Haftadan sonra kısalır ve doğum sancı gibi olur yani belki kisalmamistir nasılsa yarın doktor randevunuz var şükür ki onada baktırin sorun varsa bir ilaç verir yoksa yoktur zaten benim 19 haftada kısalmaya başladı dediğiniz belirtiler ile inşallah yoktur sizde olsa bile bu haftada büyük sorun olmaz ilaç tedavisi olur
df-kumsal Benimde nugün sabah kalktım alt karnım şiddetli bir ağrı oldu yaklaşık yarım saat şimdi biraz azaldı gaz sancısı gibiydi doktorumla konuştum geçmez ise gelin dedi şimdi takip ediyorum