yacem aslında ben şöyle öğrendim boğaz enfeksiyonu geçirmiştim bunun için doktora gittim ama adet de gecikti biraz da şüpheleniyorum zaten sonrasında kan tahlili vermek için hastaneye gittim pozitif çıktı doktor bekleyelim artacak mı veya dış gebelik olabilir dedi ultrasonda da göremem dedi 1 hafta sonra tekrar kan vermeye gittim değer artmış ama ultrasonda göremedi daha çok küçük olabilir dedi bikaç gün sonra kontrole çağırdı keseyi gördü çok şükür 🙏