Regle yakın göğüs hassasiyeti olur ya, ama hassasiyetten öte acı hissi ağrı hissi üstüne yatarken ve giyinirken, giyinirken ağlayacaktım hiç böyle olmamıştı gebelik belirti olarak normal hassasiyetten öte böyle acı hisseden oldu mu ? Yada normal regl zamanı hassasiyeti bu kadar yüksek olan oluyor mu ? 2. Soruda önemli. Çatlatma iğnesi olmuştum ama 2 hafta geçti üstünden onun etkisiyle bu kadar acı hissi olabilir mi acaba, başına gelenler yardımcı olursa sevinirim. 12. Gün çok silik 13. Gün negatif çıkmıştı test aslında gebelik beklemiyorum ama göğüs acısı ilk defa bu kadar çok çekiyorum belki mi diye düşündüm. Kan vermeye gitmiştim yetişemedim sabah daha erken gideceğim 🤦🏼♀️