Kpd Şeker yüklemesi yaptırmak istemediğimden tokluk kan şekeri takibi yapıyorum. Yemek yedikten 1 saat sonra diye ölçüm verdi doktorum. Hamilelikte üst sınır nedir bilen var mı?
Hacryesil Merhaba ben de yaptırmadım evde takip yapıyorum bugün ilk defa ölçüm yaptım açlık 96 tokluk 124 çıktı normal mi acaba 3 gün takip et dedi kahvaltında dahil 1 saat içinde dedi doktorum banada