kifayat Dünden beri belli aralıklarla karnım sertleşiyor kasılıyor, sonra geçiyor, bazen kısa aralıklı oluyor bazen de bir saat sürüyor. Doğum kasılması bu şekilde mi olur? Zamanla mı düzene girer?
Elif5361 kifayat bende 39+5 sürekli o şekilde kasılma oluyor geçiyor bunlar düzensiz sancı ne zamanki düzene girer ağrılar sertleşir o zaman dakika tutmaya başlayabiliriz nişan gelir su gelir bende beklemedeyim ☺️