Kızlar günaydın 😊 içimde hem biraz korku hemde telaş ve mutluluk olan karmaşık duygular var son 2 günümüz kaldı çarşamba nasipse doğuma giriyorum burda herkesin elinden geldiği kadar birbirine destek olduğu ve güzel doğum hikayelerini okudum umarım benim de buraya güzel doğum hikayemi yazmam nasip olur beni de dualarınızda eksik etmeyin ❤️sizlerde durum ne 🐣