Mel-da3
Bizde şuan 13+5 deyiz ve inanın 6 haftalıkken başladı bulantılar. Asla geçmiyor 🥺 hayat kalitem sıfıra indi resmen. İştahım var çok da güzel yemek yediriyor bana ama yedikten sonra 🥲 ve asla kusamıyorum. Sadece bulantı. Bazende sabahları kahvaltı hazırlarken beklemiyor aç karna kusturuyor. Poff gerçekten bunaldım. Bir an önce dursun istiyorum 😔 ikinci gebeliğin ilkinde asla bu kadar değildi.