hirahira 37 hafta 3 günlük olduk bugün 2. Gebeliğim ilkinde 37 haftamda suyum geldi suni sanciyla normal doğum yaptım ağrısız gitmiştim hastaneye . 2 gündür çok akıntım ve belimde bi ağrı var ara kasiklarimada vuruyo sizce normal mi ?
Rumeysaozcan hirahira aynı şeyler bende de var canım bel ağrısı ayak ağrısı fazlasıyla var hatta şöyle söylim artık yürüyemez hale geldim yürüdükçe Canım yanıyor Allah yardımcımız olsun 🙏🏻
Enise_2 hirahira selam canım haftalarimiz aynı benimde ikinci gebeligim bazen öyle sancim oluyor ki doguruyorum sanıyorum ilki sezaryen olmuştu ayın 7 sine gün verdi sezaryen için sanki o güne kadar bile durmicak sanıyorum doktora soyledim normal dedi nst de sancı cikmadi lafin kısası normal yani bel ve kasik ağrıları rabbim kolaylık versin
Gizemkaragz 34 haftalıgı acayıp bel agrım var cok fazla hemmde ilk gebeliğim ne zormuş kasıklarıma vuruyor erken gelecek diye korkuyorum😞
hirahira Rumeysaozcan benimde bel ağrım cok var kasiklarimada vuruyo ara ara ama anlayamıyorum. Doğum sancisini çektim o olsa anlarım diye düşünüyorum ama eminde olamiyorum 😓
Rumeysaozcan hirahira Doğum sancısıyla normal sancıyı ayırt edebiliriz diye düşünüyorum benim ilk gebeliğim öyle birşey olsa ayırt ederiz inşallah Doğum sancısı şiddetli olur
hirahira Rumeysaozcan ben biraz stres yaptim sanirim ilk gebeliğim 37 haftada oldu diye buda öyle olacak gibi geliyo hep akintim geliyo suyum saniyorum 😊 psikolojim bozuldu
Rumeysaozcan hirahira benimde öyle akıntım fazla olduğu için suyumun geldiğini sanıyorum bazen sağlıklı gelsinlerde 🙏🏻
HilalMengi Hep aynı dertten muzdaripiz yani. Suyum patlamıştı ilk doğumda şuanda öyle bişey yok nişanda gelmedi ama belim çok ağrıyor birde bacaklarım çekiliyor. Kafam karışık sancı mı değil mi çözemiyorum
hirahira HilalMengi bende anlamıyorum bi sanci vuruyo şiddetli diğeri hafif hafif oluyo adet sancisi gibi bnm ilki suyum patlayip suni sanciyla olduğundan direk şiddetli bi ağrı vurmuştu şimdi ilk başlardaki sanciyi anlayamam gibi geliyo