Hatice4136 canm benımde 4 gün gecıkmem var normalde adetlerim hep duzenlıdır test yapıyorum negatif büyük ıhtımal geç döllenme dün çok post açtım hıc yanıt alamadım bıraz e nabızdan araştırdım oğluma hamıleyken meğer 10 gün gecikme ıle ogrenmısım geç döllenme olmuş 10 gün gecikme ile bıle beta 29muş dün baya buna kafa yordum çünkü hatrlamıyordum ve oglumu ılk kan ıle ogrendım bende ayın 27 sıne randevu aldım 8 gün gecikme başka bir sorunn yoksa çıkar büyük ihtimalle ınsaAllah geç dollenmedır ben yumurtanın kist oluşmasından korkuyorum