Deleted33000 Annekuzusu06666 herkesin bunyesi aynı olmuyor canım belki senin geçer benim diğer iki çocukta da böyleydi
newmommmyy2 Beri-4835 çok şükür bir sorunumuz yok bizim kız yüzünü göstermedi onun dışında herşey normal haftayada nstye bağlancam her hafta kontrol artık doğuma kadar siz kaçıncı haftadasınız?
Beri-4835 newmommmyy2 33+2 deyim bu gün kontrolüm vardı 34+4 uyumlu pek bi bilgi alamadım kendi doktorum yıllık izindeymiş. Burda çoğu bayan 32 hafta sonrası nst ye girdiğini yazmış benden istemediler 2 hafta sonra kontrolüm olacakmış tekrar bakalım.
newmommmyy2 Beri-4835 kimi çok erken başlıyor nstye doktora ve gebenin durumuna göre değişiyor demekki bende ilk bağlandığımda neredeyse 36.haftamda olmuş olucam sıkıntı yapmayın normal bence sağlıkla gelsinler 🤲🏼😍😍
Annekuzusu06666 Zeynep1401 maşallah sizinki baya büyük benim cuma özel kliniğe gidicem o zaman 12 oluyor