Aynı olması imkansız bence 🫠
İlki zordu. Kendi sancım olmadığı için suni verdiler. Etki etmedi. Bu sefer dozunu en sona aldılar. Beni ilk doğum çok zorladı.
İkinciyi bekliyoruz. Doktor kolay olur diyor. Bu sefer sancım var. Düzene girmesini bekliyorum. İnşallah suniye ihtiyacımız olmadan herkes kendi sancısı ile doğum yapar. Çünkü vücut, kendi sancısı oluşunca endorfin hormonu salgılar. O hormon da en etkili ağrı kesicidir. Allah’ın yarattığı o mükemmel sistemi bütün hamişler yaşarız inşallah 🥲🤲🏼