nurmltli61 benim bebeğimde 20.haftasindan Beri boynuna gecik duruyor şuanda 33teyim.doktora sordum sorun yok dedi iki kez korkuyorum vs dedim sıkıntı yok 10bebekten 8inin dolanmış oluyor dedi bebek hareketlerine dikkat et sen azalma görürsen gel dedi.normal annelere göre daha fazla hareket takibi yapsak yeterli bizim için sanırım.Allah korusun içinizi yine de ferah tutun