Ftrhn aybukee10 benim her gün oluyor mutlaka hatta korkup doktora çıktım o da bana sancı ve sertleşmenin farkını anlattı. Sertleşme bebek sırtını dönüp geriliyor o yüzden olurmuş ve uzanıp dinleninve geçiyor. Pozisyon değiştirince bebek. Ama sancı biraz daha yukarıda toplanmasıymış ve düzenli aralıklarla şiddetleniyor ve dinlemekle geçmeyense.
eceeelmn Zarifbblog kesinlikle bende de var normalde bir kez falan çıkıyordum ancak 3ü buldugu oluyor hatta bazen peşpeşe.
eceeelmn Zeyno_01 bir de ben de parmaklarda uyuşma çok fazla oluyor ellerim odemlendi ondan da parmaklarımı açıp kapatamiyorum.son haftalara daha var bakalım napcaz
cakethesel Zeyno_01 Hazımsızlık+gaz problemi+kabızlık+sırt ağrısı+kaburga ağrısı😫 Galiba yavaş geçen dönemede girmiş bulunmaktayız.Sanki vakit aheste aheste geçiyor gibi geliyorrr
Zeyno_01 cakethesel bende çok şükür kabızlık yok tam tersi sürekli büyük WC sorunu yaşıyorum idrar dışında bol su iç canım
Rafaelli Zeyno_01 35+1den selamlar aynı durum, mide yanması ,agırlaşma, hareket edrmemek ,+kaşınma,bel agrısı ve s…
Zeyno_01 Rafaelli özellikle göbek bölglesi kaşınması gece uyuz gibiydim 🤣 yatsam da rahat yatamama uyuyamama 😏