betulmizrakk aslında çok tatlı bir doktor bende ilk gebeliğimde ona gitmiştim dış gebelik olduguna karar verdi iğneyle düşürmeye çalıştı fakat olmadı acil kürtaj dedi öglen saat 14:00 yatış yaptırdı beni gün içinde kürtaja alınacaksın dedi en son saat 18:00 geliyordu doktorların çıkış saati diye eşim gitti ne zaman alacaksınız hocam eşimi kürtaja diye. Merdivenlerde doktoru gördüğünü söyledi giyinmiş hazırlanmış çıkıyor eve gidiyormuş beni unutmuş yani ? Acil kürtaj olacaksın yoksa zehirler seni dediği hastasını unuttu😀 sonra ameliyata çıkarken aynı asansörde gittik ben seni unuttum ya dedi komik bi şekilde ama olsun evim yakındı gelirdim yine dedi ve korkum kat ve kat arttı dua ede ede kürtaj oldum😀