NKDERE ohh MAŞALLAH, sağlıkla gelsin, annelik cidden hem güzel hem zor, benim de 2 çocukla hayat nasıl olacak telaşı illa ki var, her şeyimiz hazır, ablasının odası var zaten erkenden odaya ayırdım, bu minik için ilk başlarda sepet beşik var onu kullanacağız kısmetse, bir eksik yok, her şeyi erkenden hazırladım çünkü kızımı 36′da doğurdum ne olur ne olmaz diye 😄 bu hanım da erken gelir flan, hazırda dursun ☺️