benimhikayemm Kızlar merhaba. Benim bu aylarda süt kesiği gibi katı akıntım oluyor. Enfeksiyondur herhalde tam bilmiyorum çünkü kaşıntı da eşlik ediyor. Genelde ilkbahar aylarında oluyor. Sizce sebebi nedir ve ne kullanabilirim ? Ne önerirsiniz geçmesi için ?
Prensess33 benimhikayemm kadın doğuma gittiğinizde soylersiniz idrar tahlili yaptirir enfeksiyonsa zaten gerekli ilaçları yazar
benimhikayemm Prensess33 geçen sene gitmiştim fakat herhangi bir tahlil vs yapmadan direkt fitil vermişti doktorum. Tahlil önemli mi acaba bunun için
Prensess33 benimhikayemm bana yaptırmıştı enfeksiyon çıktı ve mor bı hap yazmıştı onu kullanmıştım bende
Prensess33 benimhikayemm bol su içmek zaten doğal yolu bu çok ciddi düzeyde ilerlemisse enfeksiyon erken doğuma bile sebep oluyormuş o yüzden öncelik doktor
azra52 Ben de çok sıklıkla oluyorum malesef nioli yağı oneririm ama ilerlerimiş ise antibiyotiksiz gecmiyor
benimhikayemm azra52 bende normalde olmazdı geçen sene yine bu ayda olmuştu acaba ilkbahar geldiği için mi diye düşündüm