Ebru_ebru Kızlar 33+4 haftalığız 1 saatten beri mide bulantısı var midem de ağrı bebeğin tekmeleri aşağıda hissediyorum… Karnım da ufaktan sancı ne yapayım midemde çok kötü bulanıyor
Happyka Ebru_ebru bende aynı durumu yaşıyorum sadece sancı ağrı yok , bulantı var sabahtan beri birde bebek tekme atıyor bugün çok , şuan basınç var bir yere toplanıyor, bilemedim neden öyle oluyor , 3 gebelik yaşadım hiç birinde böyle birşey olmamıştı
Happyka Ebru_ebru şey diyorlar bebek büyüdükçe mideye baskı uygular diye , belki ondan bulantı oluyor
Ebru_ebru Happyka Bilmiyorum inanın 17.haftaya kadar bulantı yaşadım geçti dedim şimdi olunca tekrar gözüm korktu sadece sol kasığımda ağrı var şuan çok afedersiniz istifra ettim şuan biraz rahatladım 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Happyka Ebru_ebru canım ben hiç bulantı yaşamadım bugüne kadar, hiç bir gebelikte, bir anda korktum bende , bugün ne yemiştiniz belki dokunmuştur
sednc0 Ebru_ebru sanırım bugün bebişlerde bir hareketlilik var sol tarafa çok sancı giriyor anlamadım gitti
Ebru_ebru Happyka Umarım sizinde bir an önce geçer gerçekten çok zor bir durum.. Yemek yapmıştım ama canım istemedi yemedim salata yedim sadece bugün hatta hiç iştahım yoktu eşim de sen yemek yemedin dedi ondan sonra da bir şey yemedim.. Bebeğin tekmeleri de durdu normaldir demi ilk gebeliğim kusura bakmayın soru soruyorum size de ama cevap verdiğiniz için de teşekkür ederim ☺️
Ebru_ebru sednc0 Tüm gün sağ kısımda kendini topladı şimdi sol tarafta. Sizinde mi öyle bir de tekmeleri aşağıda hissediyorum..
Happyka Ebru_ebru o haftalarda normaldir tekme , zaten artacak tekmeler , hemoglobin düşük olduğu zamanda mide bulantısı oluyor, benim de şimdi geçti biraz yemek yedim
sednc0 Ebru_ebru benim bugün sola çok yükleniyor anlamadım birden bire bir ağrı giriyor çözemedim her geçen gün yeni bir güncelleme geliyor 😂😂
Ebru_ebru sednc0 Kesinlikle öyle hergün yeni bir şey ilk gebelik olunca insan bilmiyor da normal mi değil mi diye tereddüt de ediyor