MujganisMom Meridaily Olsun Allah’tan ümit kesilmez benimki de kesin değil belki kendimi bu şekilde avutuyorum belki yine olmayacak Rabbim bilir biz elimizden geleni yapalım da balım. 🧡 🫶🏻
Mavera1 MujganisMom Canım merhaba acaba kan sonucun ne oldu gebelik var mı? Benim eşimin de sperm hareketi çok düşük belki umut olursun bana da 💜
MujganisMom Mavera1 Merhaba canım valla ben bu sonucu hiç anlamış değilim adet de olmuyorum dünki verdiğim de 2.7 çıkmış. Napacağım ben yani anlamadım. 😕
MujganisMom Meridaily Benimde sonucum 2.7 çıkmış canım anlamadım valla adet de olmuyorum. Napacağım ben. 😕
Emneyldzlarr_50 Silik çizgi görünüyor canım bekle biraz daha eğer olmazsa muhtemelen kimyasal gebelik olabilir