EsoMom_ Sağlık ocağındaki ebeye sordum da o da net belli olması için bir hafta bekle sen sonra gel dedi ya. Öyle yapacağım inşallah ama bu sefer farklı hissediyorum var gibi Allah’ım içime ferahlık versin inşallah böyle de olumlu yorumlar görünce gerçekten rahatlıyorum. Ümitleniyorum da biraz çünkü ilk defa böyle oluyor değerim 0′ın üstüne daha önce hiç çıkmadı adet düzensizliğimde bile böyle çıkmamıştı. Şaşırdım yani. 🧡