Geçen ay kimyasal gebelik yaşadım ama sanki hissetmiş gibiydim kimyasal olacağını hiç sevinenemiştim duygusuzdum. 1 hafta önce hamile olduğumu öğrendim bu sefer sevinmiştim üst üste kimyasal olmaz diye düşündüm ve kan pıhtılaşması var sanırım bende çünkü ilk 2 hamileliğimde kimyasal oldu 3. Hamilelikte doktor iğne ve hap verdi sağlıkla doğum yaptım. Ocak ayında doktora gittim tahlillerimi yaptırdım bi sorun yok hamile kalabilirsin ama iğneye hapa başlarsın hamile kalınca dedi. Geçen ay elimde iğne yoktu. Şimdi hamileliği öğrendim hemen iğne ve hapa başladım o yüzden umutluydum ama 21inde 60 olan beta bugün 21 çıktı. Şaka gibi geliyor artık isyan etmek istemiyorum ama zaten normalde geç hamile kalıyodum ilk 3 hamilelik 10 ay ve 7şer ay sürdü hamile kalmam. 2. Çocuk düşünmeye başlayınca zor oluyo diye direk ovülasyon testine başladım ilk ay hamile kaldım şok oldum yine çok uğraşırım diyodum kimyasal oldu diğer ay tekrar hamile kalınca daha çok şok oldum bu sefer kesin sağlıklı olur dedim yine olmadı delirmek üzereyim. Hem deli gibi çocuk istiyorum hem artık bu süreçten sıkıldım. 5 kere hamile kaldım 1 kere doğum yapabildim ya