Kızlar merhaba, 33 haftalık hamileyim bugün doktorum bebeğimin ters durduğunu yani kafasının yukarıda ayaklarının aşağıda olduğunu söyledi, sizce pozisyonu değişir mi doğuma kadar? Böyle bir şey yaşadınız mı öneriniz var mı? İlk gebeliğim olduğu için endişeleniyorum fikir verirseniz çok mutlu olurum.