Hanımlar selamlar adetim 12 gün gecikti 3 gündür de lekelenme durumu yaşadım artimed marka gebelik testi aldım silik çizgi çıktı ilk idrar değildi alt karın ağrısı yaşıyorum sağ tarafta batmalar ve bel ağrısı adet olacakmış gibi yeni hamile kalanlar ya da hamileliğin ilk sürecini hatırlayanlar bu durumlar hamilelik belirtisi mi yoksa adet belirtisi mi sabah kan baktiracagim