Emrahirem Araştıranlar ve kullananlar, park beşik almaya karar verdim. Bu iki marka arasında kararsız kaldım. Sizce hangisi?
Mry2020 Emrahirem yoyko sallanan modeli almıştım perişan etti bizi ne sallanıyor ne bir işe yarıyordu çocuğu alıp ayağımda sallayıp uyuyunca içine koyuyordum sonrasında direkt attık eşim özellikle nefret etmişti şimdi ikinci bebeğim olacak normal mobilyadan sallanan beşik alıcam çilekten
Nutella- İlk bebeğimde yoyko kullandım ve gayet memenundum bunda da aynı beşiği kullanacağım tavsiye ederim, ama diğer marka hakkında bir bilgim yok