kubra16_ kuaföre mi gidilir yoksa evde mi yaptınız 36 haftalık her an gelebilir hissediyorum yarın gitmeyi düşünüyordum ağda için siz nasıl yaptınız
21Berra21 kubra16_ ben kendim evde ağda yapıyorum Zarzor da olsa tepe taklak da olsam kuaföre gitmemeyi tercih ediyorum.Eskiden giderdim ama şimdi asla utanırım cunku
Sydaaslan Hamılelıgımden berı her duşa gırmeden muhakkak temızlık yapıyorum kötü duruma gelmeyım dıye parça parçada olsa temız hissediyorum aynı devam son anda da permatık yaparım diye düşünüyorum ama ağdaya gıtsenızde bı ön ön beş gün daha temız olur
ozlemburak Komple ağdaya giricem kismetse dogumdan sonra yapamam cunku o yuzden jilet vurmuyorum 3 aydir