shrnur 21 günde çıktı benim de 3 kaybım var pıhtılaşma seviyem yüksek sabah akşam iğne kullandım gebeliği öğrenir öğrenmez o şekilde oğluma sağlıkla kavuştum. Üçüncü gebelikte sadece 0,4 lük iğne kullandım doktor kalp atışından sonra başlayalım dedi ama kalbi durdu. Meğer 0,4 lük yeterli değilmiş pıhtılaşma seviyem yüksek olduğu için ya 0,8 lik tek doz vurulmam gerekiyor yada sabah akşam 0,4 lük. 0,8 olanı devlet karşılamıyor maalesef fiyatı yüksek olduğu için raporla 0,4 lük yazdırıyorum sabah akşam. Artı bir de coraspin kullanıyorum. Sonucun çıkınca eğer meyil varsa Hematoloji doktoruna gitmeni tavsiye ederim. O sana yeterli gelen dozu söyleyecektir.