Kızlar ya kasıklarımın oraya çatımın orası yani sol tarafıma öyle bir ağrı saplandı ki ayağımı uzatamiyorum kendime cekemiyorum hareket ettirsem çok fena ağrıyor korkmaya başladım şu an 2-3 gün önce girdim nst ye sorun çıkmadı ama sık sık bugün regl ağrısı çektim durdum ne yapmalıyım?