Dyguackgz 21. Haftadan beri bu kasılmaları toplanmaları yaşıyorum günde 3-4 civarı normalmiş ama daha fazla olmamalı demişti doktorum Progestan magnezyum gibi gerekli önlemleri almamıza rağmen haftam ilerledikçe arttı. Özellikle karnın ortasında oluyorsa ağrı oluyorsa sıkıntı demişti doktorum. Son zamanlarda hafif hafif kasık ve bel ağrılarım oluyordu ama kasılmayla aynı anda olmadığı için endişe etmemiştim. 30+5de sırf ilaç raporu için geldiğim muayenede kesede delik oluştuğunu su sızıntısı olduğunu öğrendik muhtemelen kasılmalar sebep olmuş buna. Yatış verildi nst de sancı çıkmadığı halde sancı ilaçlarına başladık kasılmalar baya bi azaldı onunla beraber sızıntı da azalmaya başladı çok şükür şuan hedefimiz 34e kadar dayanabilmek. Bu kadar sık kasılma bebek toplanması oluyorsa bi muayene olmanızda fayda var riske atmamak lazım. Evham yapmayın tabii ama normal deyip geçmemek gerekiyormuş bu sertleşmeler için