Ftmnr10 seni yanıltmak istemem ama perşembe günü daha bişey belşi olacağını sanmıyorum.çünkü tuttuğu takdirde gebeliğin oluşumu zaten 1 hafta civarında zaman alıyor.tüplerde yumurtanın döllenmesi ordan rahim içine ilerlemesi ve yerleşmesi derken 1 hafta sürüyor.bunu eğer tam zamanında tutup hamilelik oluşursa zorda olsa en erken yumurtlama gününden 10-12 gün sonra kan yada erken gebelik testleriyle öğrenebilirsin.internetten araştırırsan daha doğru ve detaylı bilgilere ulaşabilirsin