Beyzaylmaz _34Merve bende aynı hastanedeyim 39. Haftadayım normal doğumda kim denk gelirse o yapıyo diye biliyorum
_34Merve Beyzaylmaz büyük ihtimalle sezeryan olcak benim 33 teyim ama az kaldı gibi hissediyorum ilk doğumum da 30 da gerçekleşti .. kime takiplisiniz peki şuan genel olarak
_34Merve Dhjdjdidi geçen hafta kendisine muayene oldumm .. ama şuan randevu bulamıyorum.. kendi mi verdi sezeryan tarihini
Dhjdjdidi _34Merve kendisine muayene olduktan sonra sekreterlikten neden sıra almadınz normalde bi kağıtla yollayıp sıra aldırıyor bidaha ki muayene için
_34Merve Dhjdjdidi ve nst için sekreterliğe yolladı bide bı kaç saat kan takviyesi için yatış verdi daha da goremedm kendisini ama hiç demedi bı daha ki muayne için sekreterliğe uğra falan diye
_34Merve Dhjdjdidi gecenn hafta kan düşüklüğü için yatış yaptım serum verildi bitince de çıkış verildi
Dhjdjdidi _34Merve mhrsde çok zor sıra bulunuyor kuzum ben deniz beyden geldim son haftalarımda araştırmaya sizin sezeryan mı olacak
_34Merve Dhjdjdidi öyle yapcam yapcak bişey yok Canımm .. inşallah kolay geçer doğumunn 🤲🏼 kendisi mi yaptırcak dogumu