Üç evladımı kaybettim biri 7 yaşında diğer ikisi 16 haftada karnımda kalbi durdu genetik test yaptırdık doktor kansızlık ve enfeksiyon olduğunu söyledi alt bölgelerim yaraydı hep yeni geçti tekrar bir çocugumuz olsun istiyoruz Allah nasip ederse inşallah kansızlık için ne yapabilirim gebelik olursa gelin ilaç başlicaz demiş doktor eşime ama öncesi ne yapabilirim