10 aylık evliyiz.Hiç korunmadık.Evlendigimizden beri çocuk isteğimiz var ama henüz nasip olmadı.
Eşim de bende muayene olduk ikimizde de sorun çıkmadı fakat eşimin sperm testinde ileri hızında düşüklük olduğu için doktor zeucit takviyesi verdi.ikinci kutu bitmek üzere.
Bu ay eşim muz,bitter çikolata,ceviz,çoban çökerten otu ve keçiboynuzu özü kullanmaya başladı.Bu tür takviyelerle hamile kalan var mı ?