Senanur07 Biz bugün 34 haftalık olduk. Sizin nasıl gidyor kaçıncı haftadasınız? Ben artık yavaş yavaş cidden ağırlaştığımı hissedebiliyorum nefes almam zorlaşıyor vücudum sürekli ağrıyor
MinikMucize46 Senanur07 34+4 um bende. Bayağı ağırlaştığimi hissediyorum. Bel ağrım oluyor yürüdüğüm Zaman özellikle. Bebisi bekliyoruz artık. Son hazırlıklar 🌸
Alev96 Senanur07 34+2 deyim Çarşamba gidicem doktora ama son bir haftadır nerdeyse sıfır uyku hiç uyuyamıyorum nefes alamıyorum çarpıntı var sanki bir huzursuzluk birde üstüne ayak huzursuzluğu Kaburga ağrısı aglayasim geliyor geceleri ya
Sedakrt Senanur07 33 hafta olacağız salı günü . Fazla ayakta durunca baş dönmes yaşıyorum nefes nefese kalıyorum normal yürüyüşte bile kan değerlerim aşırı düşmüş ondan dolayı dedi doktor . Uyuyamıyorum gece ağırlaştık iyice tabi 🥹
Senanur07 aylaamomm en son 30 haftalıkken gitmiştm o zaman 1700 dü şimdi ctesi gideceğim bakalım kaç kilo olmuş. Sizin kaç kilo bana da kasıklarıma çok baskı yapıyor