mehtapdnz Kasık agrim oluyor yatinca geciyor sali günü gideceğim dr ye böyle olan oldu mu bu haftada biraz korkuyorm
hemsireblog1 mehtapdnz benimde bu haftalara kadar yoktu ama iki gündür arttı normaldir diye düşünüyorum ama akıntımda arttı bir anda
Miniginannesiiii1111 mehtapdnz 17+4 um bendede var aynı durum sizin ne zaman geçti doktorunuz ne demişti
mehtapdnz hemsireblog1 ben pazartesi günü doktora gittim ıdrar yolu enfeksiyonu çıktı ilac verdi hemsireblog1
hemsireblog1 mehtapdnz idrar olacağını düşünmedim ya açıkcası, baya su tüketiyorum. Hep evdeki tuvaleti kullanıyorum temizliyorum sürekli. Buna rağmen olursa da bilmiyorum 🥹🥹
mehtapdnz Miniginannesiiii1111 doktor normal demisti enfeksiyonumda var benim birazda o tetikliyor herseyin normalse korkma 28.haftadayim hala biyerlerim agriyor dogurana kadar böyle olcaz😆
Miniginannesiiii1111 mehtapdnz çok şükür ya benimde doktorum çok yorulduysanda olur dinlenince geçer ama normalde dedi dinlenince geçiyor arada ağrıyor şükür sorun yok bebekte