Anonimmsss test yapın isterseniz bi yada bekleyin benimde günüm 3 gün geçikti ama adet öncesi karın ağrım var olacam sanırım anlamadım neden geçikti antibiyotik kullanmıştım belki ondan olabilir hamilelik belirtim yok sadece karnım ağrıyor o kadar oda ara ara ağrıyıp geçiyor