Klcarslnn Erken olsa nolacak sanki durduğu yerde kirlenecek değil ya😅 Bence tam vaktiniz şuan.Ben 31+4 oldum 29. Haftamda yıkadım,ütüledim,dolabına kaldırdım.İyi ki yapmışım çünkü gün geçtikçe ağırlaşıyorum,sadece hastane cantam kaldı onun içinde kendim için aldığım pijama takımlarını bekliyorum.Her şey hazır dursun kenarda kafam rahat olsun😅