İyi akşamlar yarın aile sağlık merkezine gideceğim beta baktırmak içim ama doktorum biraz şey gibi gıcık 😅 bir kere yaparım kan testı dedi böyle birsey varmi acaba bir kere yaptırmiştim yükseldi mi diye tekrar gitmek istiyorum acaba yapar mi diye düşünüyorum öyle bir kanun mu var bir kere yapılacak daha yapılmayacak gibi 🥴