Kızlar acill yardım edin lütfen herşey düzelir derken 12. Haftamdan sonra bulantılarım ve kusmalarım arttı özellikle geceleri oluyor yemeğimi hafif de yesem ağır da yesem çok kötüyüm bulantı ilacı kullanıyordum 12. Haftadan sonra biraz azalınca bırakmıştım ama şuan sanki oda kesmeyecek gibi. Neler denedim geçmiyor bu durumu yaşayan var mı