Kızlar bugün 37+0 olduk. Çok afedersiniz az önce tuvalet sonrası peçeteye kocaman şeffaf bir parça geldi. Normalde de akıntı gibi gelirdi öyle ama bu sefer kocamandı ve elimle kontrol ettim( iğrenip yargılamayın 🥺) Kocaman şeffaf bir tabaka gibiydi. Sorum şu bu haftalarda nişan gelir mi ve anlattığım gibi şeffaf olabilir mi. Nişan sonrası doğum ne zaman olur