Pinaranneoluyor Kızlar soru başlıkta dişim çok ağrıyor cürük 18 hafta olduk yarın doktora gidicem izin verir mi çekimine çektiren var mi disini lutfn cevap bekliyorm
Sumeyye1212 Pinaranneoluyor 3 tane çektirdim ben 2. Trimesterde öneriyorlar genelde ama dayanamazsan Dr raporu alıp çektirebiliyorsun
Sumeyye1212 Pinaranneoluyor sen zaten 2. Trimesterdeymişsin 🤭 rapor alıp çektirebilirsin çoğu dişçi riske girmemek için rapor istiyor
Basakparlar Pinaranneoluyor diş çektirmeyi bilmiyorum ama anestezi yapılıyor bir kaç gün önce sordum zirkonyum için
Pinaranneoluyor Sumeyye1212 uyuyamıyorum sabahı bekliyorum perinatoloji takipliyim insallah doktor sıkıntı çıkarmaz üst üste düşük yapmıştım diye perinatoloji takip ediyor uçuk için bile krem vermemişti ya inşallah dis icin bisiyler yapmama izin verir
iremykk Ben değil ama ablam son raddede uykularindan olunca 6. Ayında bizzat yanımda çektirdi. Devlet hastanesi cekmemisti. Özel bi doktorun muayenehanesi idi.
Pinaranneoluyor iremykk devletteki doktor izin verirse çekimi özelde yapacağım zaten devlette sıra bekleyemem bide özelde cektiririm hemen
Sahra25 Pinaranneoluyor çekerler canım ben hamile olduğumu bilmiyordum şüphelerim vardı ama test için erken diyordum yapmamıştım gittim dişlerimi temizlettim orda söylemiştim gebelik şüphem var diye sorun yok biz diş işlemlerinin bir çoğunu yapabiliyoruz demişti doktor çekiliyor yani
Ceylankumsal1- Pinaranneoluyor evet acil kadun doğum anestezi raporu verdi. Ayrıca özel klinikte çektim sıkıntı çıkarmadı
Ceylankumsal1- Pinaranneoluyor evet acil kadun doğum anestezi raporu verdi. Ayrıca özel klinikte çektim sıkıntı çıkarmadı
Pinaranneoluyor Pinaranneoluyor kızlar dişimi çektim uyusuklugu geçti ağrı başladı gene ne zaman geçer agrisi
Pinaranneoluyor Selim_Alparslan benimde ilk çekim oldu gebelikten önce çekerdim böyle olmazdı anestezi baş ağrısı yaptı ya halen geçmedi