seydabal_60 Kızlar yürüyüş yaptığım zaman veya temizlik yaparken ayakta yarım saat dursam karnım sertleşiyor sonra uzanıyorum dinleniyorum geçiyor bu durumu yaşayan var mı magnezyum kullanmıyorum neden oluyor doktor kontrolüme daha 1 hafta var soramıyorum
hakkah24 seydabal_60 benim en baştan beri hep sertti rahim ağzı uzunluğunda sıkıntı yoksa korkma dinlen canım 35+3 olduk az kaldı🥰
Eliffyamann seydabal_60 27den beri vardi bende de doktoruma sordum stresten yorgunluktan uzak dur dedi ama bazen tüm gün yatmama rağmen olurdu kasilma, bu yuzden erken gelir diyordum bebeğime ama neredeyse 40 oldum daha gelmedi🥲
mlkkk seydabal_60 benim her iki gebeliğimde de çok erken haftalardan beri karnımda sertleşme oluyor gün içinde ara ara dertleşme olması normal ama kimi doktor enfeksiyon olabilir diyor bende öyle bi problem yok ama çok sık sertleşiyor toplanıyor bebek ovalayınca geçiyor. İlkinde de yaşadığım için ve çok fazla doktor gezdim hepsine sordum biri enfeksiyon olabilir dedi diğerleri olur normla diyordu
Sevgilimmmmmmm Bende aynı haftadayim senle aynı durumdayım sürekli sertleşiyor yalancı sancı diyorlar. Bol bol dinlen. Çok yurugumde oluyor bende de
Femay seydabal_60 normal mi bilmiyorum ama ayakta durunca ya da yorulunca oluyorsa biraz dinlenmen gerekiyor
Femay seydabal_60 yorma kendini dikkat et bak kendinde farkındasın. Bebeğinden önemli değil işler beklesin