5286 Emoji cemile hocayı düşünmüştüm ihtisasta kimi önerirsiniz farklı bir şehirde yaşıyorum doğum için kırıkkaleye geleceğim doktor araştırıyorum o yüzden
arinmommy İhtisasta Hatice hocayı çok öneriyorlar. Ben Mehmet Efe hocaya gidiyorum gebeliğimin ortasındayım başında olsam hatice hocadan başlardım sanırım. Ama Efe hoca da iyi
Minikcivciviimm MervEslinArden yaaa tıpı neden onermezsiniz ben yeni hamile olduğumu ogrendim tıpta ogr.uyesi nevin hocadan randevu aldim ama hangi konularda sikayet var hic bilmiyorum
_kediannesi Bende Merve cellek e gidiyorum , çoğuna gittim bu arada 19.haftamdayım diğer hocalar da iyi ilgililer.
_kediannesi MervEslinArden sağlıkla büyütün inşallah , normal doğuma ebeler giriyormuş sanırım sezeryana da nöbetçi doktor kimse o diye duydum 🥲 İnşallah sağlıkla kucağımıza alırız hepimiz 🌸
MervEslinArden Minikcivciviimm Nevin hoca iyi bi doktor ben oranın hastane odalarını sevmiyorum çift kişi yatırıyorlar hemşire diye hasta bakım okumuş insanlar ilgileniyor senle hemşireleri bi garip en azından bize düşen öyleydi yinede Allah iyi insanlarla karşılaştırsın