Saas adetinin geçmesini beklesem çok daha iyi olur bu sefer yalancı pozitif fln çıkıyor neye göre oluyor bilmiyorum, sonra adet görüyorsun moral bozukluğu, biraz daha sabret🙏
Hayal kırıklığına uğrama, ama inşallah hamileisndir, ben geçen ay hiç beklemediğim zamanda pozitif çıktı iki ayrı test sonra ertesi gün regl oldum kimyasal gebelik gibi bir durum yaşadım sanırım, doktora gittim bir şey çıkmadı, umarım sende vardır biraz daha sabır🙏