Buseemm Ayy kizlar ben dayanamiyorum 2 güne 40 biticek 40+0 dan gün alcam hâlâ ne gelen var ne giden. Gelmek bilmiyo bnm kizcem🥲 sizde durumlar ne sabirsiz anneler var mi bnm gbi
DENIZ_55 Buseemm bende 36+4 merhaba hastanede yatıyorum yarın ultrasonda sonra karar verilecek büyük ihtimalle dogum yapacam sezeryan ile
Buseemm Emoji tbgn Bnde beklicem heralde. Yarin hastaneye gidicem bakalim ne diyecek ? Artık agir geliyo göbeğim 😅 ve hareketleri de her zmnki gbi masallah kasildikca daa cok canimi yakiyo
DENIZ_55 Buseemm cok şükür sıkıntı yok sancim çıktı takipteyim suan bebek 2 hafta önde kendini çok kasıyor sancı yapıyor o yüzden yarın belli olacak
Buseemm DENIZ_55 ayy hai gözün aydin canim. Allah anali babali büyütsün insallahh. Bende hâlâ tık yok.
Betulnur54 Bugün 40+0 olduk , nişanım geldi şimdi belimde karnımda sancılar var umarım yakında doğururum☺️ dualarınızı bekliyorum
Beybyi keyfimin-kahyasi-misin hâlâ devam ediyor bı sanci giriyor az bı şey sürüyor gidiyor bı 5-6 dk sonra tekrardan giriyor