Minovucado Duru ismi bence çok güzel, komşumun kızının adı Aden Duru eğer öyle olmasaydı bu kızıma da Duru ismini koyardım ama Doğa’ya karar verdik, ablası da Lina 🙂 bende ikili isim asla sevmiyorum, sade olması bence de daha iyi, beğendiğiniz isimleri kura çekin böyle bir alternatif sunabilirim size 🥲 sağlıkla gelsin miniklerimiz 🌸