Ferhan1221
Merhabalar 32. Haftadayım gecen Pazartesi doktora gıttım sırtım çok agrıyo dedim iç suyun maksımum da dedi şu progestan iğneleri var ya erken doğum olmasın dıye ondan verdi 3 tane 5 gunde bir vurduruyorum bugun ikinciyi vurdurcam..böyle bir şey yaşayan var mı benim gibi